Петя Балабанова

Длъжност:
Маркетинг Мениджър
Години:
36
Качество:
Активно слушане и вникване отвъд декларативното
Хоби:
Приложни изкуства, рисуване с маслени бои, плуване, четене
Колегите я описват като:
Може да намери верния тон на комуникация с всеки – бизнес партньор или потребител; позитивна, приветлива, учтива, уважителна, социална, артистична и креативна

Г-ца Петя Балабанова завършва магистърска степен по Социология към Университет за Национално и Световно Стопанство, град София. Започва работа в маркетингова агенция SEERC/ cQuest MRC, където избира да се занимава с качествени методологии при изследването на потребителското поведение. В рамките на близо десет години, Петя модерира хиляди фокус групи и дълбочинни интервюта с различни таргет групи, в богато портфолио от сектори, пише анализи и стартегически насоки към български и международни брандове като Данон, Джони Уокър, Филип Морис, Лореал, Валмарк, Сосиете Женерал Експресбанк, Метро Кеш Енд Кери, Престиж 96, Фикосота и т.н.. Като един от най-добрите модератори и анализатори в България, със солиден опит и знания относно емоционалните и рационални мотиви на потребителските перцепции и избор, Петя решава да разшири своя маркетинг опит и да отиде от другата страна, а именно от страната на Клиента. През 2017г. тя започва работа като Маркетинг мениджър в „Балдаран Спринг АД“ с огромно желание и мотивация да работи за разпространението и комуникацията на бранд, в който тя лично вярва и обича.

Извън работното поле, Петя зарежда себе си като рисува с маслени бои и се любува на приложните изкуства във всичките им форми и разновидности. Обича също така да чете и вярва много в силата на думите.